Vardagslycka

Imorrn är det party, och jag är fruktansvärt övertaggad! Bilderna kommer inte förrän på söndag från cocktailpartyt, för jag ska på ett till på lördag hos min gamla syster.
Imorrn ska det iallafall bli dans, sång, kramar och färgglada cocktails :) (WIEEEE!)



Idag har två främmande personer sagt att jag är fin. En på gatan som gick lite roligt och hälsa glatt på alla tråkiga svenskar och apotekar-tanten :) Vardagslycka efter en lång skoldag!

Jag tycker detta är en fin bild (om jag skall vara ärlig) från det som förhoppningsvis skall bi en liten mini-foto-session av idén "isprinsessa" (eller något snyggare namn som jag förhoppningsvis kommer på...) som jag photoshop-leker med för tillfället.
Är lite stolt över bilden. Faktiskt. Hrm.


Kommentarer
Postat av: Anki!

Mållös. <3

Och wäei, peppsi!

2010-01-29 @ 08:21:17
Postat av: Nicole

En fruktansvärt fin bild! Söta Kajjo!

2010-02-02 @ 11:47:11
Postat av: sofie

härlig bild (:

2010-03-21 @ 23:30:55
URL: http://speroihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0