Väntrums dagar.

Ni vet sådana där dagar som man egentligen bara vill skall dra förbi för att man vill snabbt transporteras till nästa.
Som dagen innan ens födelsedag eller en stor fest, innan man skall träffa vänner, eller flick/pojkvän och hitta på något som är bättre än det man har framför sig den dagen man är i.

Tänk hur underbart livet skulle vara ifall man fick lägga de där väntetimmarna på de dagar som borde förlängas, de dagarna man ser fram emot?
Idag har jag en sådan dag, idag är bara en tråkig dvala och försöker att fylla ut dagen med olika sysslor. Egentligen vill jag bara att jag skulle kunna vakna upp imorgon, nu.



Ska gå ut och fota lite natur med min nya leksak jag lånar av familjen Sandell snart. Tack Sandellarna tack!

Kommentarer
Postat av: Minna

Räknas det om det bara är typ, en halv dag?

För isåfall har jag också en sån dag.

Och jag skulle mer än gärna kunna lägga dom timmarna på en dag som jag vill ska förlängas och aldrig ska ta slut...

2010-01-24 @ 15:40:01
URL: http://mimmzie.blogg.se/
Postat av: Anki!

För det är du värd! (leksaken alltså, inga tråk-dagar inte)

2010-01-24 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0