Scheeeeej kväll

Igår va det en händelserik dag.

Jag hade ett jätteintressant liv med skola -> fika -> scheeeejkväll
Och jag har tagit finfinfina bilder, vissa kommer här, vissa kommer något annat tillfälle!

Fin dag. Väldig fin. Fin.



På skolan.



Fint där vi tar frisk luft utanför där vi går i skolan.



Man måste dela med sig av julpyntet man har i ansiktet.



Hemma hos Barry.



Fin bild där vi tar frisk luft utanför där vi fikar.

XXX

Fina i 3D glasögon, de är wannabe-mig.

Frida: "Det är ju ingen skillnad när man har på sig de här?"
Jag: "vad menar du?"
Frida: "Ja men du sa ju att de fick allt att se utatt vara här på riktigt?"
Jag: "Men snälla Frida... det fattar du väl att det var ett skämt?"
Frida: "Va?"
Alla: *Flabb-kör*

XXX

Frida när kortet tagits: "Nej, jag kom nog inte med nu.."



Hemma hos Anki.



Väldigt fin bild (där vi tar frisk luft utanför där Anki bor)

XXX

Kramar kan vara populärt på tjejkvällar :)



Tillochmed ute på bilvägen.



Hålla handen är också vanligt!

XXX

Mysiga och söta små flickor, tack för kvällen, tack tack :)



Tack tack fin-Anki!


Arrangerade och häftiga bilder finns... men min blogg är inte mogen nog att hantera sådant..
Vi får se hur det blir med det!



Dagen efter hos Anki hade jag, hon och xxx sunkmorgon med glass och film. Jag kan inte säga att det var fel. Men de tvinga mig att promenera också, fy fan vad jag får stå ut med D:



Fin liten kisse.



Busiga flickor i snön.


Tack för idag!
Trackback
RSS 2.0