Nu sitter jag och organiserar...

Jag sitter här och skriver upp olika lite random händelser, eller dagar, eller tankar, som jag vill ta upp från 2009 här på bär-bloggen.
Så nu så ska det nog bli lite alla möjliga minnen om det inte går fel, men både meningslösa eller meningsfulla.

Jaá, det blir säkert fenomenalt! Och snart skall det nog bli en ny profilbild också, riktigt mycket smaskigt på min blogg, eller hur? Ah, ah?...

Hoppas det finns kvar någon liten filur som gillar bloggen min (efter mitt jullovssvek... förlåt) , och orkar läsa.
För sådant är trevligt.
Jah, okej. Detta blev ett halv-meningsfullt inlägg...

Men, grejen var i alla fall att ni skulle bli informerade om att snart kommer mycket äldre bildbomber komma upp på bloggen att blanda ut det nya med. Hoppas det blir smaskigt för er!





En fin bild från när sommaren höll i sig efter att skolan hade börjat, och vi skulle snart gå och mysa hemma hos Frida.
Mer från detta tillfället kommer säkert komma ut också, vänta och se bara!

(Fråga mig inte varför jag skrev smaskigt, 2 gånger till och med, i detta inlägget)

Ses imorrn (jag lovar!) Gonatt cyberrymden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tldr ;)

2010-01-23 @ 00:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0