Nu hade mina Vänner Holger och Anki Rätt!

Herregud! Jag har ju varit och sett fantastiska MUSE! Fantastiska och endorfinbubblande!

Muse-utflykten tänker jag överhuvudtaget lägga ut bilder från så snart jag kan!
Det var en av mina absolut favorit utflykter med två favorit kompisar!
Stockholm, Sushi, Lp-skivor, Alejandro, Kenneth och en helt jävla fantastisk MUSE (han som gjort den där låten i Twilight för er som inte vet).

Därmed vill jag då säga:

Innan år 2009 har jag...

10. Aldrig varit på en sådan fantastisk tripp till Stockholm med två så genom underbara människor och sett ett så jävla genombra band!



Så jävla häftigt.



Från vänster: Blå-Blek-Bebis, jag-klarar-inte-av-att-le-på-alla-jävla-foton och uppriktigt-glad


Det skall komma fler bilder från Muse helgen, det vill jag lova!
Tack för en av höjdpunkterna 2009 Holger och Anki!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0