Lurifaxar och Längtan

Tycker inte ni också? Att det är väldigt spännande att göra saker man egentligen inte får för sina föräldrar. Smyga ut på natten på sommrarna med en kompis eller fin pojke och bada, åka iväg på en utflykt som man inte berättat om eller bara göra något annat än det man lovat?

Framförallt så längtar jag till sommaren för att kunna känna mig mer fri! Kunna ta mig till bussar eller vara ute över huvudtaget. Snön må vara vacker med sin vita snö och iskristaller..
Men nu vill jag ha sommar med ljummet vatten och varma vindar. :)





Jag orkar inte med att leva i Narnia som styrs av Isdrottningen mer, jag vill ha Aslan tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anki!

Men.. men.. Det är ju mitt narnia! gråter lyckliga tårar

2010-01-19 @ 18:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0