Jag vill alltid vara fri!

Det är hemskt att man redan blivit så vidrigt trött på skolan, HERREGUD! Jag är så utmattad och trött (precis som alla andra dock) att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag vill ha lov nu! Jag vill kunna vara med Rikard, Kompisar, vara på party, sova och vakna när jag vill!

JAG VILL VARA FRI!!!

För jag orkar inte med den inrutade planeringsprickade vardagen jag hamnat i nu, det är en dålig rutt.

Nu får det fan bli äventyr snart.



Jag vill ha:

  • PartyHitler-Frida som skapar festregler utan att kunna följa dem själv och partar tills någon faller.
  • Partypepp-Glad-Rikard som dansar och sjunger tills han svettigt faller, och pussar som bara är mina.
  • Dans-Nicole som dansas och pussas med alla sina vänner och slänger rara ord åt de som förtjänar det.
  • Pepp-Amanda som raggar och ger spydiga kommentarer hit och dit, men är ändå mysig och kramig tjej mot mig... oftast.
  • Galna-Anki som ger kärlekstal till sina närmaste, ser cool ut på alla andras fulaste party-bilder.
  • Mini-Minna som smiter förbi på festen och kan plötligt vara försvunnen, och sjunger som jesus när alla andra låter som en ångvält.
  • Ivrig-Ina som går fullt ut och är ständigt exalterad och ivrig för pojkarna.
  • Förstånd-Fridålf som alltid kommer på sina bästa idéer och delar med sig av sina nya perspektiv på livet, och som överraskar alla med något nytt hyss.
  • Förtroende-Anna som litar på allas goda beteende och skriker till favoritlåten tills grannen klagar.
  • Sistaminuten-Andree som nästan alltid dyker upp även om det inte alltid är väntat, och han hoppar runt med Rikard som små bumbibjörnar som behövs passas av sina flickvänner för att inte sova halv 8.
  • Överrasknings-Evelina som är ett underbart komplement på Andree, blandar drinkar med mystiskt innehåll och bjuder på dem lätt med sitt lite-för-charmiga leende.
...i en lägenhet, snart.

Kommentarer
Postat av: DJ WOLF

jag skrattar. andas. och skrattar igen.

2010-01-25 @ 23:05:11
URL: http://ostronpaaj.blogg.se/
Postat av: Anki!

SNART! asg

2010-01-26 @ 07:28:11
Postat av: Holger

... det är min filosofi-fi-fi!

2010-01-26 @ 12:34:51
Postat av: FridååLf

Vi är nog det bästa partygang jag vet... Här finns och behövs alla :D

2010-01-26 @ 19:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0