Innan 2009 har jag...

1. Aldrig varit så kär i någon som i denne lille pojk. Jag älskar dig Rikard :)



2. Aldrig haft så mycket frisyrer och hårfärger eller förändrats så mycket utseendemässigt.



3. Aldrig haft så mycket underbara vänner, ni vet vilka ni är :)

Och att få med alla på bild.. blir för krångligt. Så ni får tänka er istället!

4. Aldrig haft en lägenhet, även om det bara var för en månad. Och haft så jävla kul i den!

XXX

(Mer kommer..)

5. Aldrig varit på festival eller nördkonvent innan


(Mer här också...)

6. Aldrig haft en sån perfekt sommar!



7. Aldrig haft så mycket party!

Och om det är något ni fått se mycket bilder på, så är det party! Så ni får en bild på en party-glad tjej, bara.


8. Och jag tror nog aldrig att jag har haft så mycket kärlek till folk som under år 2009, död eller levande.
Och jag ser fram emot ett ännu mer fantastiskt år, med alla jag känner. :)
Imorgon är ju första dagen på resten av våra liv, right?


Hoppas ni gillar inlägget-för det har tagit sjukt mycket tid!
Puss och Kram
Trackback
RSS 2.0