Förlåt och Gott Nytt År!

Förlåt min fina lilla blogg, men jag har inte orkat med dig på det senaste. Jag har haft mitt egna lilla jullov, och nu är jag klar med sådana fasoner.

För nu är det dags för andra bullar! Från och med nu blir det inget mer tonårsgnäll eller trams: nu blir det seriös "commentary" på världen omkring oss. typ.
Det ska i alla fall bli fotobomber och inlägg så ofta mitt huvud orkar (och datorn).

Det var en liten fin parantes, för nu kommer huvudämnet i detta inlägg! Nyårsafton, och massa fula (men som blir intressanta för utomstående) bilder!
Vidrigt många blev det, och många som inte kan förklaras av mig personligen.
Men här kommer ett fint litet smakprov av mitt nyår.




Kvällens värd: Anki den store.
Hon hade tålamod med alldeles för mycket schteek-dans, hungriga pojkar och play-doh rosa spy.
Hon är min idol.





Ylwa var en av kvällens fotografer, och detta var hennes debut-foton bakom kameran. Fint?


XXX


Kvällens drinking-game. Sten. Sax. Påse. Turnering. Jag kom, jag såg, jag segrade.


XXX


Det som sas mellan bilderna av valfri schteekare: "Tjejer? Titta hit och se söta ut!"
Resultatet: Amanda=Åsna som nyser, Karolina=Glad Ko och Frida=Full Bonde





Stoppa in en piratflagga i det enda onaturliga hålet i min kropp verkade som en bra idé för stunden... Och det såg lite party ut, på något litet fint desperat sätt... fiiint.





Jag lovar (lovar verkligen) att varför jag la upp bilden är bara (och åter bara) för att Rikards min i sammanhanget är skum och rolig. Jag lovar... snälla... det är bara det, och det är roligt... right, right!? fan.


XXX


Schteekaren är märkt med den röda stjärnan.
Schteekaren, trots att jag inte ens kände honom (pytte bara) så är han med på minst 50% av alla mina bilder. Och han är oftast väldigt ensam, dansar ensam eller posear. Men han är genom schteek på alla och gör allt på en kväll. Tuffing där.





Favorit i repris? (eller kamerakåt?)


XXX

Tjejiga.

XXX

Partyiga.



Schteekiga.


XXX


Ledsna frida
säger nej till denna bild. Den är inte okej.
(Fy fan, va ensamt..)





Okay, wait! Vad händer på denna bilden? Mr.röd-schteek ligger och myser, och så kommer mr.svart-schteek (som har flickvän) och drar i stackars lilla Jenny och mr.svart-schteek ser fruktansvärt påkommen ut.
Vad är det som händer här, och vem tog bilden?





SHAME! Bilder på de Pinsammaste däckningarna, minus killen som grät och ropa efter mamma halv 9 på kvällen..





SJUNG IN DET NYA ÅRET och UT MED DET GAMLA!





Underbar fest efter ett underbart år med underbara vänner.
Och tack Anki för att du gav året det bästa avslutet och det nya året den bästa starten!
"It's a Beautiful day."
Trackback
RSS 2.0