Varningens ord

Till er som ska skämma ut er utan en väns stöd vill Dr.Torkel säga några varningens ord:


 

1. Tänk dig noga för innan du utsätter dig för något liknande, vad folk säger kan chockera.

Jag fick en lång disskussion av paret som satt framför mig där jag stod på kampenhof huruvida jag behövde glasögonen jag är skelögd genom.

Han var övertygad om att detta inte var fallet, men kvinnan som var säker på att jag behövde glasögonen vann sin argumentation när jag tryckte upp dem så nära näsroten som möjligt och gjorde en nöjd min.

De två partysnackande tjejerna framför mig på bussen pratade på om att jag tog bilder på mig själv och att jag måste vara helt störd som tror att någon skulle vilja se sådana bilder.

"Helt sjuk i huvet!"

2. Nervositet kommer krypa sig på och då blir man bubblig i magen.. Så om du inte var uppseende väckande innan så märks du när din mage ylar.

Men banan var lugnande och god!

3. Träffa inte nya människor som det faktiskt vore bra att inte verka psykiskt sjuk inför. Det är både jobbigt för den som skall presentera dig, dig själv och de nya människorna.

Att gå kobent på grund av 5 storlekar för stora skor är också bra att undvika.

 

Hoppas ni tar vara på den här informationen. För ert eget bästa.


Kommentarer
Postat av: Sofia

äcsh jag tror du gjorde ett finfint intryck! ;)

2010-04-03 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0