5 timmar i Februari

9 februari var det en kväll av maktkamp påverkat av berusning.
De två deltagande: Frida C. Wolf och Karolina Blue Berry.
Kampen var om äganderätt på våra vänner.
Under tävlingen stack andra in huvudet för att delta eller bli tävlade om... eller bara för att få ha en riktigt jävla  good time.
Vi kom, vi såg och vi segrade!
 
XXX
Kvällens drinkmixer och kvällens värd, både i rött läppstift.
Om detta var för att de hade en pakt, de använde det som stridsmålning eller bara för att det är sexigt - är oklart!



Vad Kvinnan på bilden håller i är oklart,
men att männen till höger är högst berusade och lirar låtsas gitarr är bevisat.
"Honey? Are you drunk?"

 

B.Berry använde Anki som en förvunnen trofé och var dessutom försäkrad hela kvällen om att hennes hår var knark då hennes näsa ständigt fastnade på hennes hjässa.

 

(Söt mingel bild)

 

C. Wolf kör sneaky taktik och ger Amanda ännu ett glas vin ur sin "box av magi" som hon kallade den för att lura våra lättberusade vänner likt pedofiler lurar barn med godis. De gick rakt in i hennes fälla.

 

 

Genomglade Viktor och genomknäppa Ulrika iakttog tävlingsområdet som sakta blev till ett slagfält.

Alla kan påstå att de inte visste något om denna tävling... Men de ljuger!

 

 

Hon var vunnen, hon var min Nicole... bara min... minnn...

 

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Frida får ett övertag där hon sitter i soffan likt en Pimp.

(Eller är det ett grovt missförstånd om vilken min som skulle visas på kortet)

 

(Awsomedansare)

 

Och det sker medan jag tror att vinsten är min och låter mig dansa på dansgolvet för en kort stund.

 

 

Övertaget var för massivt, hon lyckas t.o.m få med en åskådare. Det fanns bara ett sätt att få en tillbaka!

 

Kidnappa Nicole, för hon är minst!

Men jag fick inse mitt nederlag. Fridas taktik med "en box gjord av Jesus" vann.

*bugar och kysser fötterna*

 

 


 

 

 

Milot - Stenhård pose.

Rikard - Ser kameran.. *Ramlar*

 

 

Nej men... oj... hur hamnade.. den... här..

 

 

Partey Girls - Officiella posen för att se glamorös ut på party.

 

 

Missförstånd på vad för min man skulle ha på kortet?

Evelina - Söt

Amanda - Bitchblick

 

Varsegoda: Ren Jävla Konst

 

 

Anki till höger: WTF?

 

 

Jag är lika chockad som Rikard ser ut att vara... Hur hamnade dessa tre på samma fest?

Gangster, Bohem och Indie. Om ni inte kan avgöra vem som är vem så är du blind.

 

 

Vi är de som vet hur man spenderar 5 timmar i en lägenhet på bästa sätt.

 

 

 

Trackback
RSS 2.0