Kommentera mera!

När man har en blogg, så finns det faktiskt inget roligare än när folk kommenterar! Tycker jag i alla fall. För då får man lite bevis på att folk tycker den är intressant!
Varför jag slutade blogga ett tag var helt enkelt för att det inte kändes som om någon var intresserad av att läsa om mitt liv... heh, vilket jag hoppas folk faktiskt tycker, då det faktiskt är en av anledningarna till att jag har bloggen.

Och så är ju såklart bilderna något jag faktiskt lägger ned tid, och faktiskt ibland lite själ får jag säga (och ofta det jag tycker är kul), på. Och blir så glad när jag vet att ni gillar dem :D

Så jag skulle älska, och jag menar verkligen ÄLSKA om fler kommenterade! För det blir så fruktansvärt mycket roligare att blogga för varje kommentar man får! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0