Jag har så mycket liv.

Jag har varit så upptagen de tre senaste dagarna med mitt fantastiskt spännande liv att jag helt enkelt inte hunnit med att skriva någonting på min lilla bär-blogg.

Tisdag: Studio 32 -> Mysförfest med Frido -> Underbar och galen tjejkväll med nyttigheter som choklad med mera med, Amanda, Nicole i Fridos mycket trevliga lägenhet.
Onsdag: Perfekt dag i göteborg med Wolfie, soligt, roligt, shoppigt och mysigt -> pågrund av att min lilla grusväg där hemma kvaddats av en sopbil+bärgningsbil (=kärlek för vägen) så blev det sova och äta godis hos Rikard.
Torsdag: Sovit länge, ätit godis, blivit bjudna på mat av en trevlig pappa och shoppat lite till -> Sedan bär det hem till mig där håret skall bli hallonrött :D

XXX

Mycket söta Partytjejer.

Som sagt: MYCKEET UPPTAGEN MED MITT FULLSPÄCKADE LIV!

Och dessutom är denna Torsdagen en månad från att jag och Rikard varit tillsammans i ett år! 



Mycket söt pojkvasker.

Trackback
RSS 2.0