hallo

JAg e jäst bloggare här och vill att ni ska läsa ----------> bobkatt istället för detta tramset
Nä helt seriöst efter som ingen läser min blogg tänker jag förmedla lite viktig fakta häre istället.
...
Jag har tänkt på en sak, idag när jag stod och drömde mig bort när vi väntade på mat så såg jag en mattant som stod och grät mental breakdown... Det är inte helt säkert men jag tror att jag såg henne gråta ner i maten. För jag menar visst matant=mental breakdown sant ja, fast ska dom gråta ska det inte vara på min bekostnad efter som att dom är personal, jag är elev och kräver full sevice även ifrån mat tanter. Jag skulle inte heller tycka att det vart fel med ett enkelt hej när jag kom och hämtade min mat gärna att dom neg också. håller ni med mig.

JAg är rikard och så så alla vet


Kommentarer
Postat av: Herr H

Jag ser ut som en minderårig pedofil på den bilden, älskar jag mig själv då?

2010-04-20 @ 22:41:07
Postat av: FridååLf

Hahah x)

2010-04-21 @ 08:13:48
Postat av: Anki!

Konst i textform.

2010-04-21 @ 19:59:32
Postat av: Helen

Det var som tusan! Slå den stackars gråtande tanten från mig!

2010-04-21 @ 21:28:41
URL: http://hollandsresenaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0