GodisAfton

Idag är jag inte lika bitter på Påsken (Jul 2) för när jag vaknade omtöcknat i morse så står det ett turkost ägg med vita prickar - PROPPFULLT med färgglatt godis! Plus att jag fick Manikyr prylar i ett påskägg av min syster.. Inte så dålig dag i alla fall!

Våfflor på en solig veranda, massor av godis och senare blir det lyxig middag (inte julmiddag alls, haha!), påskafton är helt okej... Fast nej, Idag är det Godisafton! Och Jesus dog på korset för att jag skulle få äta.
(som Anki skulle säga)
Glad Påsk!
Solig GodisAfton!


Kommentarer
Postat av: Googlern

Gillar inte att du dissar påsken, jag tar åt mig personlingt

2010-04-03 @ 21:53:13
Postat av: Moa

Tack så mycket! Själv är jag kär i din! :) och måste hålla med dig till hundra 100% om maskeraden! ;D (Y) :* Glad Påsk! ;)

2010-04-04 @ 00:05:43
URL: http://moaekblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0