Familjen Attraktiv.

Igår var det maskerad i skolan, och min kompiskrets var så uppfinningsrik att vi bestämde oss för att klä ut oss till en nörd-familj. Men det blev kanske inte så charmigt som kanske var tanken...
Men vi var de helt klart mest attraktiva på skolan mmh mmh!

Familjen Awsome i sitt mest attraktiva och sexiga tillstånd!
Från Höger: 12 årig dotter, Pappa, 19 årig farbror/son och längst ned vår nörd-bebis.
Ett fantastiskt familje foto.

Vi har försökt få vårt kärleksbarn att sluta äta så mycket godis och röka - HELT utan framgång.

Jag har också försökt få min far att sluta stöta på min flickvän - TOTALT utan framgång (Det ligger i hans natur).

(Ankis kommentar på denna bilden:) "Ibland är du det mest attraktiva jag vet."

Tack tack Annika. *Bockar och bugar*

JA. Vi är det bästa som hänt Sinclair.

(Ingen känner den där till vänster..)

 


Kommentarer
Postat av: Farbror H.

Och du säger att Rikard ser ut som en pedofil.

2010-04-02 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0