Trettondagsafton (29 oktober)

På höstlovet så tog sig jag, Rikard, Anki, xxx, Amanda, Andree och Nicole till Göteborg för att titta på nyuppsättningen av Trettondagsafton Göteborgs Stadsteater... Fruktansvärt kulturellt och pretentiöst, men det var värt att bli lite stämplade för. Ni som inte såg det missade verkligen något!





När vi satte oss på tåget satt redan Rikard i hörnet och vägrade prata med oss andra... Vi tror iallafall att det var han...


XXX


Fridålf var uppstelt över trippen och Anki hade bytt religion.






Andree var inte lika uppspelt, och jag tror inte att Rikard var så uppriktig med det där leendet..?





Efter lite (och då menar jag oerhört snabbt) gående i affärer (pågrund av "grabbarna") så kom vi ut på torget och då var det cigg paus (surrealistiskt nog nästan obligatorisk!).
Och mina små pojkar såg så häftiga ut i sina svarta indie-rockar och sne-luggar att jag var tvungen att fånga det på bild.


xxx
xxx


Små vintriga människor.





Puss.


xxx


Åh gud så brutalt genom häftiga de är.





Nicole joina oss och vi åt på Pizza Hut, sen fick vi parkett-platser till pjäsen. Det var mörkt därinne...





Det var verkligen en jätte häftig pjäs. Och en jätte häftig dag.
Trackback
RSS 2.0