Surprise Party (30 September)

Den 30 september, vilket är dagen efter lille mannen Rikards födelsedag, så hade jag och våra vänner arbetat jätte jätte jätte hemligt och spenderat spenderat spenderat (typ) för att få ihop en liten fest för 17 åringen på allas favorit lillördag i veckan! Vin, vattenpipa, kladdkaka (vars ena ingrediens var stearin då födelsedagsljusen på "tårtan" hann brinna ner eftersom Rikard så lägligt skulle pissa precis när han kom innanför dörren), cider, cigaretter och ett chockstadie jag aldrig sett Rikard vara i. Snacka om förvånad när Frida O, Andree, Anki och Amanda reste sig upp från balkongen med party hattar :)





Födelsedagsbarnet fick dock nya ljus att blåsa ut eftersom han misslyckadeas med de första...
att välja toaletten framför tårtljus Rikard, oj, oj, oj...





Efter paralyseringen lagt sig så mådde Rikard bättre igen och kände sig stenhård.


xxx


På denna bilden har vi:

Andree (Holger), påstår sig vara så snäll och duktig men denna bilden hävdar motsatsen. Han fokuserar stenhårt på att det är party med vinglas i handen och med en vattenpipeslang puffandes i munnen. Stenhård partyman. Ingen ovisshet om detta alls.

xxx, påstår sig inte ha något behov av rök. "Kan stå emot det" eller "känner inget behov" är sådant hon kan påstå, men jag tycker denna bilden hävdar motsatsen. Här är ett solklart exempel på att hon dyrkar röken, kanske till och med ser det som något gudalikt. Hon känner helt klart någon sorts dragningskraft till röken.
Har jag fel?








Detta är Anki, ms. Partypingla. Hon skulle till och med kunna se bra ut som fågel - det bevisar den nedre lite gulaktiga bilden. Men den över säger bara att hon är helt genomsöt. Var ju tvungen att presentera min vän då hon är den nyaste fotomodellen på bloggen :)


xxx


Att bryta vanor är roligt tycker Frida till vänster, att bryta banor är så roligt att jag nästan kissar på mig tycker Frida till höger.





Partydrinkar som mer påminner om ett kemiskt experiment! (det är en liten sneaky bastard bakom röken också)





Det blev sent (det var ju trots allt onsdag) och Rikard + Andree kände att de behövde uppfylla sina krav som partyts Thom Yorkes (super djupa och super depp, alltså). Ni var jätte duktiga!





Varken Andree eller Frida till höger släppte kvällens image: Thom Yorke och "jag har så kul att jag nästan kissar på mig" (kolla på bilden på Frida O längre upp... ser ni någon likhet?)





En mycket lyckad kväll, mycket lyckad kväll!

Tack till:
Wolf
xxx
Anki
Holger
Minna
Marcus
Nicole
Amanda
Anna

och såklart hedersgästen Rikard.
Trackback
RSS 2.0