Puss på Pipeviken.

Det är så frostigt och vintrigt och fint. När jag inte behöver åka någonstans är snö och kyla helt perfekt.

Idag har jag och Rikard gjort snöänglar, åkt pulka, rullat ner för backar, gjort sönder is och belönat oss med varm choklad när vi kom in för att vi för en gångs skull varit ute och rört på oss!
Helgen har varit helt underbar, helt perfekt faktiskt.
Och imorrn är det dags för julshopping.. inte jääätteparty kanske..
Men jag har fått en prima-start på lovet :)





Så här såg det ut hemma hos mig, puss på Pipeviken.





Lille Rikard Hedin leker i snön och låtsas att det fortfarande snöar.





Art of Lille Rikard och Karolina.





Hela dagen kändes lite som filmen The Eternal Sunshine of a Spotless Mind.





Bobo o Bobs säger Godnatt.


(detta skrevs och lades ut igår egentligen... jag hatar internet... nästan)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en gång en man som bara fick kokt gröt med sig till jobbet, En dag sa hans fru idag har du fått stekt gröt din gottegris

2009-12-22 @ 22:49:21
Postat av: blueby

thats genius

2009-12-23 @ 00:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0