Min Jul.

Jag fick mina perfekta stunder, precis så jag velat ha just dem. Och det var det som gjorde min jul till den bästa hittills.

När jag vaknade av att mobilen bubblade av julhälsningar på sms, och inser att en fin liten tjej sover i sängen bredvid.

När vi satt och drog intern-skämt vid frukost bordet, så att man skrattade och glömde bort att äta.

När jag ringde fina Rikard som var på glatt julhumör 3 gånger som fick mig att sakna honom lite extra.

När folk blev glada för mina presenter (och hur förvånad xxx blev av att hon överhuvudtaget fick julklappar).

Och det groteskt stora utbudet av mat vid middagen (som inte var julbord... alls) som fick alla att hålla tyst i nästan 5 minuter.


Det var bra, det var mysigt och jag är nöjd. (och) Tack Frida, för en perfekt dag.




Klassiska Jul-Fina bilder för att få tiden att gå...
(Det tog för lång tid för de andra två (Mor och Bror2) att slå in sina presenter)


XXX


Under öppnandet av klapparna (Simba hjälpte till på sitt sätt).


Klockan är mycket... så Karolina orkar knappt försöka vara fyndig med bildkommentarer och ordvalen. (Karolina ber om ursäkt) Så trött att hon pratar om sig själv i tredje-person. Då är det väl illa... eller?
Trackback
RSS 2.0