Låtsasjul idag.

Idag var det låtsas jul med släkten, jag trodde helt seriöst en stund att det var julafta.
Vi lekte julklappsleken... min bror vann Inglorious Bastards på dvd (jävligt ny film) och jag fick.. en vit ljuslykta och ett plastbokmärke. Jag har sånt jävla flyt!
Imorrn kommer Guttke, min egna tomtenisse, eftersom att nu nalkas julen. Även om vi inte ens hunnit pynta eller skaffa en gran.. det hela känns lite fail. Hmm... Men det blir säkert bra, jag skall se till att allt blir så bra som det kan bli.
(Jag tänker äta godis tills jag får ont i magen)





Jag tyckte det kändes bra att lägga upp en bild på mig själv. Hur jag ser ut precis nu liksom. Efter ett lite
halv- meningslöst inlägg. Varsågoda: En bild på Superbloggaren!

Kommentarer
Postat av: RIkard

Min fina flickvän e du :)

2009-12-23 @ 00:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0