Kanske lite väl personligt inlägg (Men en gammal Bild)

Idag spelade vi upp vår lilla föreställning 3 gånger, vilket man inte blev trött av... inte alls.
Men jag fick äta monster och träffa Anki och Andree lite kort, det är trevligt. För det är alltid kul att träffa bekanta man inte träffar konstant!
Men det bästa var nog den underbara responsen vi fick från Anki och Andree efter pjäsen... DE GILLA DEN! Fattar ni! Helt fantastiskt!...
Jag tycker det är fantastiskt i alla fall!

Men jag måste catch up, och få mer beröm (mmmm) av dem igen!
För det mår jag inte direkt dåligt av... så vi får träffas snart igen... Så ni vet!





Och eftersom detta inlägg antagligen var rätt tråkigt för er övriga läsare så visar jag en gammal (i alla fall hyfsat) på mig och Anki. Då hade jag en röd liten hockeyfrilla och ett runt litet ansikte...
Men jag tycker ändå att bilden har sin mysiga nostalgi-charm (En fin Anki också!)

Kommentarer
Postat av: Anki!

Imorrn SES VI! Och då ska jag överösa dig med så abnorma mängder med berömm att du får en tinnitus som istället för att tjuta säger "WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH" på bred skånska! ÅH! Jag saknar dig! AAH! Och så älskar jag dig en himlans massa! Men det vet du redan. Puss och kyss och lite hångel :>

2009-12-17 @ 21:34:03
Postat av: FridååLf

Och av alla ställen är ni i Vänersborg på bilden?

:O

2009-12-17 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0