Julmyset

Det var hos xxx, en pimp och 7 tjejer. 2 nya, 5 veteraner. Det var chillparty, och det skulle bli jullov.
OH DET VA NICE!

Steg för steg så blev det mer och mer party... trots julkänslan i oss alla och snödrivorna utanför.




Veteranen Amanda får igån vattenpipan i väntan på 3 tjejer till, och att få skrika och bitcha om julklappar.


xxx


Julklappsleken var den mest sjuka och hysteriska lek som finns... som egentligen skall vara mysig.
Men den framkallar mest stressattacker och kräver grov koncentration.
Men kul, det var det!





Ulle (nu togs hennes bloggoskuld på riktigt) slogs för den här! My little pony, som hon själv hade köpt till leken.


xxx


Vi har ett jätte fint och sunt förhållande jag och min pojkvän Rikard, han slänger inte ens en blick åt andra tjejer.

xxx


Varm shot av nyponsoppa med vodka var... inte så gott, tyckte jag i alla fall. Även om jag var pepp innan.





Favorit i repris av Karolina.


xxx


"Vi har ett öppet förhållande."


xxx


Jag till Rikard: "Se rädd ut! Som att hon tänker döda dig med lasersvärdet!"





Rikard är Sneaky, och lite kamerakåt. Medans de andra "Stampar med Leeroy".


xxx


Mysiga efter lite anden i glaset som faila... såklart, men det var roligt att runda av kvällen med!





Denna lilla tjej skall upp på xxx Wall of Shame - Vänner som Däckat... men vänta detta var väl inte riktigt tanken med kvällen Kristin?
Trackback
RSS 2.0