Jag ber om ursäkt...

... Men jag tänker nog ge mig ett litet lov från bloggen nu i några dagar.
Inte för att jag precis är jätte aktiv, men nu ska jag (äntligen) till Rikard och jag vill inte behöva tänka på bloggen då, och så ska jag till Göteborg och vara med mina andra små vänner. Jag kommer vara upptagen, så jag vet inte när nästa ordentliga inlägg blir.
Men då ska jag lägga ut bilder från alla dagar som passerat! Fina, fula och sådana ni kan få skratta åt... Det hoppas vi på!

Dessutom så kommer jag inte vara ett Blueberry längre om några dagar, i alla fall inte ett komplett.
Jag skall bli något rött litet bär (med lite blåbär sparat, för jag vill inte riktigt släppa taget).

Någon idé på vad mitt profilnamn nu skall bli? För det kan ju inte vara B. Berry nu, eller hur?

Men hejdå och ha ett fortsatt bra jullov tills vi ses igen (jag ska se om jag faktiskt håller mig), så ska vi se vad jag med mitt intressanta liv har gjort de senaste dagarna... och peppa för nyår! PEPP PEPP PEPP!

Puss o Kram ses på stan!


(The Grinch?)


Hej då alla Blåbären som bor i mitt hår! Fy fan vad jag kommer sakna er :(
Kom gärna och hälsa på snart igen!

Kommentarer
Postat av: Minna

Lilla vän, Det handlar inte om hur välgjort det är. Det handlar om hur coola människorna är som är på kortet. Därför vinner jag över dig ändå! Mohahahaha! ;) <3

2009-12-26 @ 16:08:55
URL: http://mimmzie.blogg.se/
Postat av: Amanda

:)

2009-12-28 @ 00:17:53
Postat av: Minna

Men vänta nu...

Ska du också bli röd igen?

Blir ju lite lame om vi båda färgar håret rött samtidigt xD

Fast sen beror det ju på hur tuffa vi är också. Så vi blir inte lame ändå :D

2009-12-30 @ 13:31:32
URL: http://mimmzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0