Grattis på 17 års Dagen!

Jag vill passa på att höja mitt coke-glas (medans jag sitter och blir tvingad att se på "På spåret" och "Idol", och får knappt öppna munnen utan att mamma snäser "TYST! Jag hör ju ingenting!?") Nej nu ska jag inte va bitter... Iallafall, jag vill skåla för att två av mina fantastiska vänner har fyllt år denna veckan!





Andree fyllde 17 i Tisdags den 8 December! Grattis min bästa killkompis som jag ha varit russintight med sedan 2008! Tack för internskämt och Konserter och massa annat!
Internskämts exempel: "You've got red on you" eller  klassiker som "Han hade en järvblödning, eller en stroke eller kalla det vad vill du"
Tack för du alltid gör narr av mig!
Underbar är du!





Amanda fyllde 17 år dagen efter, Onsdag den 9 December!
Grattis till min biffigaste och mest stenhårda kompis någonsin! Tack för Oasis, tack för Tjenare Kungen och tack för att du är så snygg och så random otrevlig mot folk! (även om jag vet att du är snäll egentligen - mig lurar du inte) Kyss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0