Fredagsmys är underskattat bland oss ungdomar.

Me and mr.pundare (ni får se bilder imorrn) bestämde oss för att inte festa av olika små anledningar.. och jag njuter! Efter en konstig dag med ett knepigt besök bland minisar i nian så krävs det godis, chips och vattenpipa! Så borde det alltid vara.. Ja iallafall ibland!




Så idag fick jag herr. populär/Mr.Pundare för mig själv. Och ni fick lite till grovt vackra bilder på nerdie, peddo och oss två (Ta nu inte illa upp Andree och Frido). Rikard hälsar.

Och jag vill hälsa till frida att hon kommer aldrig mer få låna en sjal eller något annat man kan klä på sig när hon bara skall ge bort det i gåvor till alkisar. Hon som charma mig med: "Den är ju helt underbar, får jag låna den?"
Dumma naiva Karolina som inte förstår vilken splittning Frido har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0