Feber Apan fick rättvisa!

Ännu en gång somnade jag med lite för hög temperatur i kroppen och med en hud som inte höll med utan tyckte det var jätte kallt. Då var det inte så lätt att somna!
Så nu gav jag mig den rätt (tillsammans med klassens mumintroll) att få sova längre idag... Då jag faktiskt ärligt talat inte hade något vettigt att göra fram till 11 i skolan ändå! Så nu sitter jag och äter flingor ur en tekopp för att få den där tekänslan jag egentligen inte hinner med (seg vattenkokare, *suck*) och dricker juice som bara smakar beskt och någon frukt som förblir okänd. Men jag är nöjd!





En mycket knepig bild tycker jag... Jag är solbränd och brunhårig (döljs kanske av det svart/vita)... och så hänger det bh:ar i bakgrunden. Men glad är jag för sovmorgonen, det ser ni!

Även om jag kanske var gladare då kortet togs... utomlands i Oman (för precis ett år sedan) innan Middagsbuffé...
Plötsligt känns inte sovmorgonen så storartat längre.

Men vi ses i skolan, och förbaskat utvilad kommer jag vara iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0