Ett lite mer Pepp inlägg! (Jippie!)

Imorrn är sista dagen i skolan, Jippie!

Det är två meter snö ute, Jippie (här känner jag dock lite sarkasm)!

Jag har har ätit mega buffé på dyr resturang idag, Jippie!

Jag ser fram emot imorrn kväll då vi ska ha julmys.. de som vill i alla fall, Jippie!

Jag får äntligen sova ut efter imorrn och Rikard ska hem till mig, Jippie!

Det blir julshopping på måndag.. kanske, kanske, Jippie (lite ironi här i alla fall)!

Min födelsedag var galet mysig, och jag var galet glad hela kvällen, Jippie!

Allt känns faktiskt bra just nu... förutom det faktum att jag är påväg att bli sjuk. Men det är ju alla andra också.
Julklappar, chips och vattenpipa imorrn känns pepp! Väldigt pepp!
Men nu ska jag sova och jäsa all mat i min mage, Glad juletid allesamman! (som sagt.. där kan man känna lite ironi också, möjligtvis)





Detta är vad Rikard kallade för efterfest på Karolinas födelsedags bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0