Ensam Hemma

Idag är jag ensam hemma, dan före dopparedan, och gör inget vettigt. Så jag tänkte (eftersom jag ändå måste) att jag slår in julklappar. Så efter massajulpyssel och galet mycket kreativitet, så skapade jag julklappar!

Märk väl att inte ett enda paket har samma papper eller ser likadant ut med ett annat. Overkill? Nej, det tycker jag inte!

Nej, nu ska jag julstäda ensam! Och julpynta, och hämta gran (Nej, så kul ska jag inte ha!) och lyssna på musik så där högt man bara får göra om man bor på landet.



Kommentarer
Postat av: Anki!

Min bästa julklapp imorrn kommer bli att jag får krama dig och frida.

2009-12-23 @ 22:09:52
Postat av: Anonym

Word på hög musik i skogen.

2009-12-23 @ 22:45:50
Postat av: amanda

landet äger västtrafik suger

ps gullig billd på dig och guttke ds

2009-12-24 @ 18:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0