Det finns så mycket hat i skolan nuförtiden!

Det är helt sjukt hur febriga elever kommer i tid för en skoldag utan arbetsuppgifter, men friska med arbetsuppgifter kommer en timme försent med kassa comeback när man frågar varför de är sena! Är det mänskligt hyfs? Eller?

Jag hade över 39 graders feber idag och var ändå aktiv och kom i tid, jag vet att jag inte är jätte populär hos vissa (eftersom jag förvandlats till Adolfa Hitler), men jag försöker iallafall! Jag tycker iallafall att jag är jätte jätte duktig idag, och jag tänker tillåta mig säga så - Även om det låter egoistiskt! (Men om någon tycker att jag är självgod, så skyller jag bara på att jag har feber och inte vet vad jag skriver... eller på Rikard)

Men nu blir jag iallafall fint omhändertagen av Rikard, jag är som Gordon på bilden (katten som egentligen är en hon). Och jag gillar det!





Vill säga också efter att jag fått klaga lite (lite stolt om någon orkade läsa det!) ¨
Att nästa inlägg förhoppningsvis blir ännu en fotoklump! Typ som Håkan bilderna... men denna gången får det nog bli från surprise partyt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. du är ju verkligen bäst du.. tss.

2009-12-13 @ 23:59:37
Postat av: (jag är inte anonym) Karro

Ja eller vaddå?

2009-12-14 @ 22:45:20
Postat av: Anonym

ja, du vet ju allt bäst..

2009-12-15 @ 17:06:36
Postat av: Anonym

ja, du vet ju allt bäst..

2009-12-15 @ 17:06:51
Postat av: karro

jag vet mr.anonym

2009-12-16 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0